thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Men hörredu!

Kategori: En vardag

Sitter hemma hos Nicke just nu. Har sovit här :) De kom och hämtade mig igår (de = Nicke, nickes mamma & nickes polare Emil). Slapp åka pendeln (A) men det lär väl bli den nästa gång (om jag inte kan flörta lite med pappa eller mamma förstårs..). Har inte varit i lkpg på flera år, så känner mig rätt vilsen kan man säga! :P

Borde plugga när jag kommer hem. Men jag orkar inte, fattar inte skiten. + att jag missat halva filmen (..). Yes, duktigt becca. Får flörta med Sara så kanske jag får snegla lite på hennes papper (A) (eftersom hon brukar det på mina ;P). Skiten ska ju vara klart om två veckor. Jävla.. samhällsskit! ><

Har en görnice grej att skriva sen. Min msacara fungerar verkligen (dock inte på mig. Men det är kanske för mina är så tunna efter all annan mascara?) Har bildbevis också! Guess who? ;)
Måste dock köpa nytt smink snart. Allt är snart slut. Men snart är det sommar och då behöver man ju iof inte foundation :) Det ska bli riktigt skönt att slippa. Bli naturligt brun istället ;D

men hörs om en stund igen. Ska snart hem :/ Vill egentligen inte åka hem, vill stanna kvar här. Men så går det ju inte i detta fallen. Får skjuds hem av mamma och pappa, orkar inte åka pendel :P Funderar typ på att.. ja.. gömma mig under hans säng och så får han låtsas att han inte ser mig (A) .. vore ju asbra! :D

som sagt, hörs senare. då kommer bildbevis också! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: