thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nackspärr imorgon?

Kategori: En vardag

Har stått och spacklat spruvhål hela dagen.. I TAKET. Snacka om att jag kommer ha stel nacke och axel imorgon. Det komiska med det är att jag ska fortsätta med det även imorgon! Så får bita ihop och lägga något varmt på dem ikväll och hoppas det kanske hjälper :)
Det var lite kul idag ändå faktist, fast det var en bit att åka (nedrans snobbstugor vid vatten!). På morgonen mötte jag Bränna vid Norr tull. Sedan Filip och Linus vid Flügger Färg affären. Och inte nog med det, där jag arbetar, jobbar två stycken från husbygge med! Haha, rätt kul. Aldrig snackat med dem innan, men ena verkar schysst :) (den andra är mest tyst, lite blyg sådär). Haft en bra dag, trotts trötthet, irritation över radion och nackont :) Sol gör mycket för humöret! Det märkte Roger allt ;) (han jag jobbar med).

Ska snart äta, sen ner till Willys och köpa åt farsan och Cola Zero till imorgon. Måste verkligen ha det, kommer dö annars. Det eller typ.. nått vettigare. Eller ska man ta med sig en jättestor vattenflaska? Hm.. Cola Zero får det bli ;)
Kan ta kort på stugan imorgon, glömde/hann inte göra det idag. Har en del att göra under veckan där. ALLT ska bredspacklas 1-2ggr (två våningar).


Niklas, du ska vet att du finns hos mig varje dag. Tänker på dig hela tiden, du får min dag att bli ljusare :) Dock saknar jag dig så förjävligt när jag inte är med dig eller när vi inte pratar! ^^
Jag har bevis på hur mycket jag faktist tycker om dig, det är bara att fråga Madde hur mycket jag pratar om dig. ;$


image194
; men tänk om? :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: