thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nya krafter och nya tag

Kategori: En vardag

Nu har jag ätit med. Pasta/Skink sallan :) Är inte så mycket för sallad, men det dög kan jag lova. Var hungrig som en varg.. eller kanske björn? Varför inte en gnu :D Fixade även matlåda till imorgon. Blir köttbullar, pasta och små tomater. Dock måste jag ha ketchupen i en burk, men får väl stå ut med det då ;)

Var på halvars igår med madde. Åh vad jag saknat deras glass! Sjukt vad gott det är. Köpte Hallon Sorbé och Pechannöt :) Madde köpte en stoooor strut med massa äckel i. Hon orkade inte ens äta upp den, så jag fick ta struten, vilket hon hade väldigt kul åt. Så har ganska många kort från igår kan jag säga ^^
Sedan gick till stan. Köpte en av systers födelsedagspresenter och så blevd et ett par kortbyxor. De blev svarta! Hittade de vita först när jag stod i kassan, men ångrar det inte. Ska nog köpa ett par vita nästa månad så man kan byta av. Fanns även på BickBok(?), gråa och så men de var varmare.. och lite dyrare. Men kanske blir ett par gråa med. De var skitsnygga! :) Men som sagt, nästa månad. Får se hur mycket pengar man har kvar då ;) Dock har jag inget mer kort på byxorna än ett roligt som pappa tog, så får ta en senare och visa!

image177 image178
halvarsglass. så sjuukt gott. (maddes hade en kokosboll från början)


ääään

Kommentarer


Kommentera inlägget här: