thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nyvaken, var lite sne.

Kategori: En vardag

FYTUSAN! Mamma kom in klockan 9 och väckte mig! "ska du ha frukost?.." Jag kan lova att jag känner mig totalt nyvaken för tillfället. Var tvungen att lägga mig och sova ett tag till. Men är ändå lika trött. Fick tvinga mig upp vid halv tolv för att inte sova bort hela dagen. SEGT!

Idag ska jag hjälpa pappa att sätta upp staket. Han tror att jag kan snickra (..) vilket jag tar som en förolämpning. Men iof är det ju inte så avancerat att sätta upp sånt. (tar kort senare). Därimot kommer jag väl få lasera det. Men jaow, får väl se hur det blir med den saken. Nu skaj ag ut i kylan och se hur det går för de äldre!
Hörs senare :)

sweetheart<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: