thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Onsdag, halva veckan kvar?

Kategori: En vardag

Igår kändes det som Onsdag hela dagen. Men nej!
Har gjort massor idag igen. Fick reda på att vi ska renovera en tom lägenhet imorgon. Kan vi lite kul. Dock är jag rätt kass på sånt, men det kan ändå bli kul ;) Har sår efter arbetsskorna. Fuktskada skulle man kunna säga, som rivits upp. Så nu måste jag köpa nya arbetsskor. Segt, men kan inte gå omkring i de där skiten :/
Var på stan med matilda efteråt med. Köpte present till syster. Dock hittade jag massor som jag själv vill ha, men är påtok för snål för att köpa.. + att jag måste hålla lite i pengarna. Ska ju köpa nya verktyg och skit med. Men det kanske man ska vänta med till efter sommaren? Köpte massa onödigt.. tre påsar Malaco godis.. jag har en såndär.. "det-är-okej.-Det-är-veckan-innan!" period :P Men.. jaow, fanna inte det jag egentligen ville ha så köpte de tre för tjugo kr. Var billigt tycker jag allt :)

Sitter och ser på HV - LHC just nu. :D Skriver mer senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: