thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Pollenallergin startat för i år

Kategori: En vardag

Nu känns det verkligen att det är vår. Näsan är helt förstörd och ögonen är lite jobbiga. Pollenallergin kom även i år. Vet dock inte om det är därför eller om jag är förkyld. Men chansar på allergin. Får köpa medicin och se om det hjälper, annars vet vi ju varför jag är täppt, det rinnger och kliar ;)

Blev inget stockholm för min del idag. Varit vaken större delen av natten med mensvärk och så. inge kul inte :( Men det var ju inget jätteviktigt däruppe som tur är. Var mest bara en kul grej för dem. Så imorgon är det lekitioner som vanligt och sedan helg :) Tydligen har vi prov som jag inte visste om, så hur sjutton ska man klara det? :S Får göra omprov senare. Kul det är när folk berättar saker för en!

Ska försöka ta mig ner på stan i helgen eller under nästa vecka, ska köpa födelsedagspresent åt min kära syster :) Men eftersom hon läser min blogg så kan jag inte skriva vad det kommer bli så ni får vänta tills efter nästa fredag! (då kanske jag även har kort på det). Byxorna som jag hittade väntar jag med tills nästa månad (om de hänger kvar då). Märks :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: