thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Seg på att blogga!

Kategori: En vardag

Ursäkta att jag inte skiver allt för ofta, men jag har verkligen ingen ork när jag kommer hem. Och så när jag väl orkar så är jag ute eller med någon. Får ta och skärpa mig lite :)
De senaste dagarna har varit sketabra. Haft lika kul på jobbet. Dock börjar det på banken bli klart så ska ut och jobba i Memm på Måndag. Det är en bra jäääkla bit dit, men ja. Jobb är jobb :) Så om snickarna blir klara så är det tillbaka till banken som gäller och spackla helt nya väggar. Men det vi gjort på nedervåningen blev riktigt bra! Så gå in på Swedbank och se hur det blev :)

Hockey ikväll då. Hoppas på ännu en vinst :) För isåfall lär ju lhc vinna nästa och sedan är det hemmamatch för HV ;D Men hoppas som sagt på vinst ikväll! Skulle sitta redigt nice. Förra matchen var visserligen mycket liv i, men samtidigt, 5 - 1? Vad är de för resultat egentligen. (Nej, borde inte klaga. Men det är inte hockey, okej!)

Ska nog ta och hoppa in i duschen nu. Tvätta bort allt damm och målarfärg. Är helt täppt i näsan pga. Pollen och Slipdamm, nedrans snickare ;) haha!



Would you dance if I asked you to dance?
or would you run and never look back.
Would you cry if you saw me crying?
Would you save my soul tonight?
Niklas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: