thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sol, sol underbara sol!

Kategori: En vardag

Har suttit ute i solen med hunden och madde i nästan en timme :) Gu så härligt! varmt och skönt. Var ute med hunden i rastgården i tjugo minuter så hon är ganska trött kan man nog säga. Världens dregligaste slips! Måste verkligen börja träna henne så hon får kondition igen stackarn. :)
Brun hud, here i come.

Jag har kommit fram till att EastFm är beroendeframkallande. Har lyssnat konstant sedan praktiken började. Även fast låtarna spelas flera gånger om dagen så är det nice. Så kul att höra mellanpratet :) Speciellt deras udda kommentarer och diskutioner. Beroendeframkallande yes.

Ska till linköping imorgon, och denna gången blir det av :) Blev cp på att det inte går bussar på lördagar dock. Det måste vara en pik på att jag ska ta pendeln. Men jag är fan orolig för det. Har nämligen en släng av tågfobi. Men det skulle säkert gå skitbra när jag åkte den ett par gånger. Får lösa det där på något sätt ;)

image200
tack vare dig så fann jag vägen till himlen<3 (:
Niiklaaas min pudding ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: