thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sol trotts molnigt ute.

Kategori: En vardag

Första dagen på praktiken då. Det var görnice där, trivs redan :D Blev jätte välkommen när jag kom dit, alla var görtrevliga och roliga. Kom ju dit 11 och då var fika, så satt och tog det lite lugnt. Fick en skitstor tröja av ena delägaren som är hur jäkla skön som hellst :) Blir te att ha den om arbetsdagarna! Åkte iväg och jobbatde på Ållonöslott från tolv till fyra sedan. Lackade skitstora (ca 2 - 3m höga) fönster, 4st i ett biblioteksrum. Så spacklade jag även spikhål i elementskydd :) Var ett antal polacker där som glodde satan. När jag kom skriker alla "HELLO!!" på en gång. Haha var lite skoj ^^
Så fick jag reda på att vi ska till Stockholm imorgon på byggmässa :P Första hel dagen så ska man dit och ha trevligt :D Kan bli riktigt nice. Åka en görskön bil i ca 1h & 45min och sedan kolla in mässan fram till 2 då vi beger oss hem :) Blir hämtad klockan 7 imorgon bitti och måste ta en åksjuketablett så måste upp klockan 6!! Segt, men jag vill inte direkt bli åksjuk =) Kommer vara död imorgon bitti. Även imorgon kväll :P

Intervjun gick bra den med. De log och småskrattade åt mig så kan ju inte ha varit så förjäkligt ;) De var lite facinerade över att jag är målare med. Så tror mitt "slitjobb" är ett litet plus då det är mycket lyfta och bära på den positionen jag valde på campen. Sen kom lite konstiga frågor som för mig var självklara :P
Allt har gått som smort idag :D Gör bra dag!

blev klar med omklädningsrummet igår med :)

image170

Kommentarer


Kommentera inlägget här: