thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sträckt gäspmusklerna?

Kategori: En vardag

Ush är lite smått trött. Inte sådär JÄÄTTE, men tillräckligt så jag skulle kunna somna nu. La mig i sängen i 10min och slocknade. Var bara en typ "power nap" men det räcker med en sån ibland för man ska må bättre :)
Det blev inte linköping igår, utan nicke kom hit istället.. igen :P Myspys serrni! Dock förstår jag inte varför jag bli så förbannat pissnödig av just läsk? toabesök vart 10min eller nått xD

Satan vad glad jag blev igår! JÄKLAR. HV71 tog SM GULD!  Fyfan vad lycklig jag är just nu. Mår så jääkla bra. ÄLSKA HV71!! Alltid alltid alltid<3 Tvekade dock på Stefan liv ett tag, men när det verkligen gäller så ställer han fan upp för laget med 100%. Men alla i HV71 är så grymma. En man gör inte hela laget :) Och kvällen blev bara bättre med tanke på sällskapet. Me like ;) Har massor av artiklar från aftonbladets sporttidning som ska upp på garderober och väggar. Här blir det görnice ska ni se "HV71/Sport rummet"

Mamma hade köpt en t-shirt från Gina tricot igår. Har sucktat efter den ett tag, och hon var så snäll och köpte den åt mig! Dock fick jag spel på henne, för jag ogillar när folk köper saker åt mig. Så vet jag inte riktigt om jag passar i den, men kan ta kort och visa sen :) Köpte själv två små smycket på Ur&Penn i torsdags. En liten ring och ett litet.. ja.. vet inte om den är till mobilen eller vart den ska vara, men ska sätta den på en kedja och ha som halsband. Hursomhaver, det var ett litet äpple. Lite småsöt faktist. Kunde inte låta bli, menar 20kr för båda? ;)

image191
jag bara ÄLSKAR den här bilden (:



Niklas
i can be your hero, baby<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: