thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Värme, åh härliga vår!

Kategori: En vardag

Nu är det verkligen vår i luften. Det är 10 - 15+ utomhus och jag går utan vinterjackan :D sköönt ^^

Idag blev omklädningsrummet klart, så inget mer på skolan framöver. Praktiken börjar nämligen imorgon :) Yes jag fick en plats på Snickeries måleri hon min mentors gamla elev :P Kan bli kul, är inte direkt jättenervös vilket är bra :D Han lät så rolig i telefonen när jag ringde att jag blev coollugnt ^^ Nu är det svåra bara att veta vad jag ska ta med mig för verktyg? Ska nog ta penslarna, tre spacklar och rullarna. Mer än så lär jag nog inte få göra. Ser fram emot det :) Ska bli kul att få testa på något nytt! Praktiken 11.00 =) (ska på läkarbesök innan, därför det blev senare).  Har tagit hem ALLA verktyg + kläderna. Dock glömde jag mina vardagsskor i skolan :o åkte nämligen hem i arbetsbrallorna och arbetsskorna. Får se om jag orkar åka och hämta dem senare, annars tar jag det på fredag ;p

Har massa kort jag vill lägga in, men de är på min dator i rummet så får bli ett bättre inlägg senare :) Dvs efter att jag rengjort mina verktyg och plockat iordning på dem ;p (vilket kommer ta ett tag). Måste tömma byxorna på saker med, de är så tunga nu att jag håller på att tappa dem! Illa illa ;) Har även kort från skolan att lägga in ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: