thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Dagens smärta är totalt värt det!

Kategori: En vardag

Var på Hugos igår med Matilda, Björn, Rickard och Rickards vän Mats ^^ Var hur kul som hellst! Jag och matilda dansade nog nästan i 2½ i streck :D Jäkligt kul att träffa folk man känner igen. Några från klassen och så =) Perfekt kväll, om jag får säga det själv. Dock har jag träningsvärk i ryggen efter dansandet och i benen efter cyklingen in till stan. Nu vet jag minnsan hur dålig kondition jag har med. Nu är det verkligen dags att börja simma! ;)

Och förövrigt så vann jag mitt bud på tradera! :D Blev hur glad som hellst (även fast jag skämde ut mig lite vilket var en jäkla tur att ingen såg. Dock blev jag utskrattad när jag berättade det för familjen ;$). Men huvudsaken är att jag vann den :D Nu ska jag bara få med mig någon dit och få det gjort :) Grejerna bör komma runt Tisdag-Onsdag ^^

Blir KANSKE ut ikväll igen, beroende på om det fortfarande är 18års gräns. Är inte säker, men det går ju att kolla :) Isåfall ner på stan en sväng igen. CYKLA! huur härligt som hellst att röra på sig. Jag ÄLSKAR att träna. Det är det absolut bästa som finns. Saknar innebandyn :( Blir lite sentimental när jag ser på OS. Minns hur det pirrade i magen innan matcher, hur glad man var att få springa, skjuta och verkligen gå in för något :D

Hur som haver, ska försöka skriva bättre än vad jag gör ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: