thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

hallååååå norrköping!

Kategori: En vardag

Kom till stationen runt 20.18 igårkväll. Hade suttit på ett tåg då i drygt 3½h. Inte för att jag klagade, satt och läste en bok som jag fick låna av moster (ja, jag LÄSTE en BOK!). Hur man blir en kaxig tjej ;) Den var rätt intressant faktist! Hursomhavet, nej hamnade inte brevid en jobbig person iallafall. :) Så var en behaglig resa må jag säga trotts smsbombning! Ville inte åka hem, vill stanna kvar därnere. Trivdes där :) Men allting har ett slut, förr eller senare!

Har en hel del kort, som jag tyvärr inte orkar lägga upp här på bloggen. Men lägger in en länk på min bdb, där ni kan se åtminstonde dom korten jag tyckte var lämpliga att visa :)
Blev lite shoppning med, såklart. Men blev lite förundrad när jag kom hem. Har har ju inte köpt speciellt mycket märkte jag ;o men det kanske var lika bra så jag inte spenderar alla pengar. (Vilket jag verkligen inte gjort). Vågar jag gå in och kolla hur mycket jag har kvar på kontot? bam-bam-baaam ;)

VILL TILLBAKA TILL LUND. Vad säger ni, flytta dit efter studenten? (A)
Lägger in kort på det jag köpt sen när jag har allt. Hälften ligger i tvätten så kan lika gärna ta allt på en gång sen när det är klart. :) Men kan bjuda på en bild iallafall!


(ursäkta kvaliteten, men tagen med mobil)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: