thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Here i go again

Kategori: En vardag

Sitter och lyssnar på gamla godingar av E-type. Det var hur länge sedan som hellst. Men de funkar fortfarande! Dock gillar jag inte att inte NaNa fick vara med i videorna ;/ Hon är (enligt mig) en av Sveriges vackraste röster :D

Idag har inte gjort något vettigt. Näst sista dagen på lovet och jag har suttit framför datorn. YEY! Imorgon ska jag försöka ta mig till badhuset och köra några längder :) Måste börja någonstans! Dock lär jag dö efter 1½.. men då som sagt, måste börja någonstans ;)

Ska se om jag hittar ansiktsfärg. Ska försöka skapa lite roliga saker. Jag vill ta roliga kort.
Våga bjuda på sig själv. TIPS VART MAN KAN HITTA ANSIKTSFÄRG?

Kommentarer

  • Adam säger:

    Du vill nog inte fråga Jokern vart han fick sitt smink ifrån iaf.



    ''Do you wanna know how I got...''



    Jävligt läskig snubbe.

    2008-08-26 | 01:18:02
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: