thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

HUR SÖTT ÄR DET INTE?

Kategori: En vardag

Jag är beroende. Tänk hur handikappad man är utan det. PHOTOSHOP. Tidsfördriv, men ändå är det något man veeerkligen inte vill vara utan. Man måste inte ha det, men man blir faktist handikappad utan den ;p

Ska snart ner på stan och leta ytterligare en present till madame. Hittade två underbara vinterjackor på h&m med!! Dock har jag svårt för vilken jag ska välja :( Ena kostar 500 andra 400. Ena är dunjacka och andra är hur mysig som hellst. Ska be mamma om råd, se om hon tycker likandant som syster och JA, jag har beslutångest. Man ska i princip aldrig ge mig två alternativ när det gäller såna saker ^^


photoshop<3 photoshop<3 photoshop<3
(nej, inge vidare avancerad bild.. men jag gillar den på nått sätt ^^)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    chicy är ju kul! det är inte reklam, får inte ett skit för att blogga om de, inget om någon köper, inget billigare om jag själv köper. bloggar bara för att jag tycker det är en skitbraaffär, wom har världens finaste kläder. och jag gillar att blogga om kläder. och den tröjan ska jag köpa. det är kul att kunna tipsa andra om bra shoppar!

    2008-08-14 | 12:24:40
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/
  • pätty säger:

    oj vad coolt att ha en ishokeyspelare i headern!

    2008-08-14 | 15:57:31
    Bloggadress: http://pattypoopi.blogg.se/
  • Matilda säger:

    jag ahr typ över 10 inlägg med saker som hänt, som jag aldrig postar för att jag inte har fixat bilder till det. jag orkar aldrig. men jag får väl ta och gör det nu kanske. jag har tex inte postat 15 inlägg om thailand, eftersom att jag inte har bilder til lalla inlägg än, och därifrån komer jag hem 4 december XD

    2008-08-14 | 16:55:13
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här: