thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ja, här sprättar vi

Kategori: En vardag

Nu har jag sprättat ännu mer pengar. Vad är det med mig? Jag brukar aldrig göra så annars ;o men känner på mig att jag kommer tröttna snart. Söker bara ett par braller till sen är jag fullt nöjd (ja, utom en tatuering förstårs!).
Var i lkpg idag med sara :) lika trevligt som det alltid är med den tösen. JO, blev en sen födelsedagspresent åt Ellen med :D Mene, ja. Jag vet inte om det kommer till användning, men det kan jag tänka mig att den gör ^^

Känns som jag fortfarande är så högt upp i skyn som jag kan vara. Visst, det händer negativa saker. Men det är inget som håller mig nere speciellt länge. ME IS HAPPY, AT LAST! :D Där ser ni.. den som väntar på något gott!

jag måste bara tillägga att jag rådiggar min tandborste! Jag menar.. TITTA PÅ DEN! :D

Kommentarer

  • Adam säger:

    Adam är jag, men nu kommer jag plötsligt inte ihåg vem du är? Det är kanske något vi får lösa med tiden.



    Hej, din tandborste är faktiskt ganska frän.

    2008-08-07 | 13:51:50
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Varför skryter du alltid om din tandborste? :S

    Mogna!

    2008-08-08 | 13:23:01
  • becca säger:

    Till Jenny; Eftersom du inte skriver in din egna länk så förmodar jag att du läser mina komentarer då och då. Låt mig skryta om min helcoola tandborste! Du vet, du måste faktist inte läsa min blogg :)

    2008-08-08 | 14:05:36
    Bloggadress: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: