thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jisus!

Kategori: En vardag

Har hällt i mig 50cl Eray (energidricka med HÖG koffeinhalt). Ska jag någonsin kunna sova? - ehm NEJ :D
Men gott är det iallafall. Borde ha köpt ett par flaskor till, men så är det att vara efterklok!

Jag börjar tröttna på regn nu. Ja vet, jag bad om regn för ett tag sedan men nu börjar det ju bli löjligt. Hur ska jag ha tid med att åka bräda? Känner inte för att åka bort till ladan heller, what to do. Vill fortsätta eller skriva en ny novell, men har fastnar och min fantasi börjar sega ner sig totalt. Inte bra det här nej. Får ta och införskaffa lite inspiration :) Kanske ta och plåta lite så det trillar ner idéer? Mja, kanske vore en bra idé :)
Ska be min far att skriva ut de noveller som redan är klara. Vill göra om dem, men det känns så dumt för då ser jag inte hur mitt ordföråd utvecklas. Alltid kul att se hur man utveckalar sina meningar för varje ord :D Men vill ändå göra om, ifall någon annan ska läsa dem. Kanske ska göra om dem och printa ut två ex. Ett orginal och en bättre kopia?

Nu börjar mitt tjatter igen, börjar skriva. Kan inte sluta, men det känns så fånigt att sitta och skriva nya inlägg hela tiden :D Men åandra sidan.. det är ju kul, samt att en viss ung dam tjatar på mig att skriva mer. I WILL, I'M SURE GOING To.. try. haha, jag och mina energiska ord ;D WIHU nu börjar energidrickan ta fart känner jag.
AVREAGERING PÅBÖRJAR.



itily<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: