thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Natti?

Kategori: En vardag

Jag behöver sova. Jag vill sova. Jag måste sova.. Men jag känner inte för det på samma sätt. Blir nog några minuter till här, sedan bums i säng. Blir jag inte trött så kan jag alltid hota med att läsa en bok, då brukar jag genast gäspa rätt vilt ända tills ögonen blir till bly. Rätt praktiskt faktist :)

Känner mig rätt avlappnad. Annars brukar jag vara nervös en vecka innan the big day. Nu har jag visserligen annat att tänka på. Praktik, möte med Emma och Rambo om ledarroller. M.m, m.m. JA JUST DET. Ska ju blir tränare :D Till 8 - 12 åriga töser. JAG LÄNGTAR NÅGOT SÅ HEMSKT MYCKET! :) Innebandy var, är och kommer alltid vara mitt liv.

Måste bara skriva såhär..

... INNEBANDY<3

Onödigt, men sant :)
Nej nu ska jag väl försöka tvinga ner mig i säng så jag orkar upp imorgon. Bestämde mig för att ge mig själv en kvart sömn till. Så 05.30 ringer klockan. Då ska jag upp, tvinga i mig cornflakes, packa väskan full av mat och dra mit mot spårvagnen. Regnar det inte så blir det promenad sista biten :)
GODNATT!

Kommentarer

  • Adam säger:

    Det finns jättemycket som du kan gästa över, det behöver inte behövas någon riktigt anledning. Vi skulle kunna prata om julgranskulor när det tar vid. Vi skulle kunna prata om midsommarkransar, dialekter (eftersom du ändå är i från Norrköping:)), bloggar (duh!), chatspråk, svenska grönsaker och vatten på månen.:)

    2008-08-26 | 00:39:20
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/
  • Adam säger:

    Ååh, du spelar ju innebandy! Där har vi ju något gemensamt, vi kan prata innebandy!

    2008-08-26 | 00:43:11
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: