thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nej, jag vill inte gå ut

Kategori: En vardag

Satan vilken hemsk dag. Det är så kvavt att jag snart bosätter mig i duschen. Har varit ute två gånger idag och blev genomsvett bägge gångerna! TROTTS SHORTS. Jisus säger jag bara, går inte ut mer idag! ;o Hoppas nästan på en riktig skur så det kan rena luften lite, det vore det ultimata härliga! REGN TACK!
Nu ska jag byta ut min bokhylla i rummet med. Eller ja, den är därnere.. men när den andra kommer upp vettesjutton. Så nu har jag grejer ÖVERALLT. Att man kan ha så mycket i en bokhylla? + att alla mina arbetskläder och verktyg låg där. Så vart ska jag lägga dem nu? ;/ Stök, stök och åter stök.
- men det är ju ingen skillnad egentligen. ^^

Försöker hitta en sida där man kan göra namnbrickor som armband. (svårt att förklara). Hittade en sida, men den var skapligt dyr :/ känner inte för att lägga 500 - 800 på ett armband (...). + att jag ska ha två! Grr. Får väl leta vidare, dock tror jag inte att jag kommer hitta något under det priset, men man kan ju alltid envisa som man brukar. NÅGONSTANS SKA DEN FINNAS. Det bara är så. Punkt slut :)

Varm varm vaaarm... jag tror jag svettas till en pöl.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: