thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nu är det snart dags

Kategori: En vardag

Imorgon börjar praktiken. Känner inte för det, men måste. Nu har jag ju iallafall något att se fram mot som förhoppningsvis gör veckan kortare. Ska nämligen pierca mig på måndag klockan 13.00! :D Blir industrial i vänster öra :) Han jag ska gå till verkar skitbra! Studio 316L :) Ska se om de är bra, men de verkar som så. :D

Skolan idag var tråkig. Som sjutton. Naturvetenskap med latinska namn. TRÅK. Och så tråklabb samt läxa på det. -suck- skola.. men mest -suck- att jag måste upp 05:15 imorgon. WHA.. kommer dö. >_<

Men som sagt, MÅNDAG 1 SEP, 13.00!

Kommentarer

  • Adam säger:

    Alltså, jag menar. För min del så skulle det inte vara några problem att du gästar Radio Ljusdal. Antingen live eller på telefon, live är ju roligast förvisso. Vart bor du?

    2008-08-25 | 20:32:58
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/
  • Adam säger:

    Kommentar till ditt inlägg. Jag gick ut i år. Saknar redan skolan. Dagens ungdom vet inte hur bra de har det, stora vuxna världen är läskig och mödosam. Fast iofs. Jag jobbar hellre än läser naturvetenskap med latinska namn. Det låter fanimig som helvetet.

    2008-08-25 | 20:42:14
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: