thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Once that sound

Kategori: En vardag

Ja nu var det ett tag sen igen. Jag är för slö för att skriva helt enkelt. :D
Köpte världens snyggaste mössa igår, samt världens snyggaste svettband :D 182:- för allt :) De var lite dyrare eftersom det är märkes. Zone is the shit! :D (Ett snyggt innebandy märke). Kommer nog bo i dem ett tag framöver, då jag förstårs inte jobbar. Känns lite onödigt att förstöra dem!

Var på fest hos Joel i fredags. Var rätt segt i början eftersom jag bara kände 3 av 11 personer. Men isen smälte ganska fort, så hade vi trevligt mot kvällen :D Sedan blev det Hugos! Dock gick Joel in på palace, så jag drog in på hugos med hans tjejpolare :) Hur kul som hellst, dom var sånadär som kan dansa nästan hela tiden. Skitbra! ;D
TACK ALLA FÖR EN RIKTIGT ROLIG KVÄLL :)

Imorgon är det dags. Ska ta ledig från skolan då jag börjar 10 men måste till vårdcentralen just då. Sedan klockan ett är det dags, SMÄRTA. Men den som vill vara fin får lida pin, som man säger :) Måste bara komma ihåg att rengöra smycket idag innan så jag inte glömmer det. Vore rätt dumt att sätta in ett smycke med bakterier >_<
Håll tummarna för att jag inte ballar ur :D




Nu är det nästan bestämt, LUND PÅ HÖSTLOVET. I cant wait! Längtar tillbaka dit ner :D

Kommentarer

  • Adam säger:

    Lund? Tillåt mig att gapflabba. Vad ska man dit och göra? :D

    2008-08-31 | 15:51:55
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/
  • Adam säger:

    Ok, du är förlåten, haha:D

    2008-08-31 | 17:53:46
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/
  • Cila säger:

    Haha, bara så du vet så skrev jag om dina "fina" musiksmak i min blogg ;)

    2008-08-31 | 18:58:02
    Bloggadress: http://bloggis.se/Vinyl

Kommentera inlägget här: