thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Söndag och allt rullar ändå

Kategori: En vardag

I övermorgon är det en vecka kvar tills skolan börjar. Jag måste erkänna att det är synd att lovet är slut, men jag känner samtidigt att det ska bli kul. Känner faktist för att komma tillbaka, ser fram emot det (jag kommer nog ångra att jag skriver såhär ;P..) Men saknar klassen lite, saknar att jävlas med dem. Att höra alla gnäll :D
Visserligen börjar praktiken på en gång, men det gör mig inget. Jag trivs faktist, dom är schyssta. Visst, det är jobbigt och det suger att inte få betalt. Men det är bara en bit på vägen. Så länge jag får mina timmar!
Är det bara jag som tycker att det är tråkigt att det bara är ett år kvar? Det känns lite sorligt. visst jag vill jobba, tjäna pengar. Men jag har aldrig fått den här känslan förut. Jag trivs i skolan, hur sjukt det än kanske låter.

Planering (so far)
11/8: Möta Sara och lämna tillbaka samhällsboken till skolan.
19/8: Upprop på skolan, morsa på klassen ingen. (Bränna fyller 18, gnujäveln)
20/8 - 23/8: RixFm & Augustifestivalen.
22/8 - 24/8: Sebbe kommer hit :D
25/8: (Chansar, men är inte säker) Praktikperiod 2 börjar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: