thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Trötthet i hela min kropp

Kategori: En vardag

Nu är jag trött. Blev det när jag kom hem. Vaknade en gång varje timme under hela natten. Dvs halv ett, halv två, halv tre.. Så har haft lite segt vad det gäller sömnen + att en idiot TVUNGET smsade mig EN KVART INNAN KLOCKAN SKULLE RINGA! Så hade spårvagnarna krockat idag med, så pappa fick skjudsa mig till firman så jag var där en halvtimme för tidigt. Så fick jag in en sticka rakt under nageln på långfingret på höger hand på det. Låter fjantigt, men det är SMÄRTA. Men trotts allt det så har det varit en hyfsad dag :)

Annars har jag inte orkat göra något än. Säckade ihop totalt när jag fick av mig arbetskläderna. Tänkte hoppa in i duschen snart, få det överstökat så jag inte behöver halvsova i duschen sen när jag ska sova. Lär nog somna relativt tidigt ikväll känns det som. Tråkigt, men ett måste.

5 DAGAR KVAR ;D
35 dagar kvar.

Kommentarer

  • Adam säger:

    Ja, det är en grymt rolig sport. Faktum är att jag ska iväg och lira lite nu faktiskt.

    2008-08-27 | 19:09:15
    Bloggadress: http://amazingdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: