thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hoho!

Kategori: En vardag

Julafton försvann fort! Visserligen har allt gått fort de senaste veckorna. Hoppas vi kommer långt imorgon, annars vettesjutton hur vi ska hinna med allt. Får hoppas på det bästa =)
Vet inte varför, men jag vill ha min studentmössa nu! Är nyfiken på om den passar, om det är precis så som jag föreställt mig och om jag kan hålla den ren tills dagen d ;) Dock lär det dröja :D Och med våran vanliga tur vad det gäller våran sida av skolan så lär väl vi knappast få veta att de kommit..

Vill gå på mellandagsrean, kolla på videokamera + ställ. Dock kan jag inte det eftersom vi har så mycket kvar att göra. Får hoppas att man kan klämma in det någon dag åtminstonde. Måste även köpa acceptabla härlurar till min mp3, eftersom headsetet ALLTID pajar till mobilen. Visserligen är jag trött på min mp3, men den duger :) Men har inga hörlurar som jag gillar änsålänge så får stå ut med att gå och mordhålla i headsetet. Så måste jag även ner och boka tid hos frissan så jag kan klippa mig någongång! Fasen, skulle gjort det för länge sen men har inte kommit så långt. *PIK TILL MIN KÄRA SYSTER ;) *

Kommentarer

  • Cila säger:

    Jaja vi får ta och gå på måndag ;)

    2008-12-25 | 23:11:41
    Bloggadress: http://bloggis.se/Vinyl
  • Matilda säger:

    min kompis ska på bartender utbildning i sommar i tre veckor :) 30.000 tor jag den kostade, men den ska vara den bästa så hon ville gå på den :P Kan be om en sammanställning om det sen som du kan få ;)

    2008-12-26 | 14:00:38
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: