thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

i hear it calling to me

Kategori: En vardag

Jaha, nu är jag sjuk igen. Förvånad? ehm, nej! Har åkt på genomförkylning. Lite ont i ögonen, har tryck i öronen pga lock för öronen vilket gör hur ont som hellst imellanåt. Huvudvärk, hes och snorig like damn! WHY?! -_-' måste bli frisk nu över helgen. Har som vanligt inte tid att vara sjuk. Massor av jobb på rummet nu när vi spacklat klart. Samt som jag nämnde prov, känns som jag missat massor. Så måste jag ringa till KK, om min röst nu kommer tillbaka ;P
Men ska iallafall försöka plugga idag. Måste, har prov på måndag och redovisning på tisdag. Ska göra så mycket jag orkar, se hur mycket som fastnar. Måste även skriva rapport till projektarbetet över två veckor samt tidsschemat. Men ja måste det göras så måste det ;P

Pappa fyller år idag :) 49år! Han fick en dragmaster (stavning?) av moster och alle. Helfrän! ^^
Grattis pappa<3 =)
Så fyller även Marcus 18 år idag :) Grattis grattis! ^^

Har lovat min syster att hålla mig borta från Cola Zero nu i en vecka. Lovade det i torsdags, så är inne på 3dje dagen nu. Sjukdomen kanske är straff för det? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: