thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

I want out

Kategori: En vardag

Ush. Har legat i soffan hela dagen med värmedyna och värktabletter. Haft extrem mensvärk de senaste 3dagarna. Har inte velat stå upp speciellt mycket. Vi for runt och fikade hos mormor och en snabbis förbi farmor, men jag var helt svinfärdig. Mina ben skakade och domnade hela tiden. Kändes som jag skulle tuppa av när som hellst. Men sov 1½h hos mormor iallafall, ryckte lite i kroppen men värken försvann iallafall en stund. Men blev hemma från skolan idag. Vaknade med världens smärtor i ryggen (får dem i ryggen eftersom jag sover på mage). Orkade inte ens resa mig ur sängen, men gick upp och tog mina tabletter och bäddade ner mig i soffan med värmedynan. Så värmedynan och värktabletter har varit mina bästavänner idag ;D + allt det så har jag ont i halsen. Typsikt :P
Så ja, jag har inga roliga perioder i månaderna. Och nu kommer de oregelbundet pga "priventivmedlet" som alla kallar det, men som jag använder som "mensproblemslösare" :P Ja, det lät skumt.. men.. ni hajar! Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon så jag kommer ut lite :)

Förra veckan:
Måndags: Skola, träning.
Tisdags: Skola, storhandlade med mamma
Onsdags: Skolan
Torsdags: Skola, fikade med Robin
Fredag: firman (hämtade mina timmar från sommarferien), Unghälsa och skolan (i onödan). Fest & Krogen.
Lördag: Sjuk
Söndag: Mormor, Farmor & Sjuk


Förövrigt är det första december nu :) SNART JUL! Inte för jag är nyfiken.. eller längtar.. eller nått :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: