thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Now that it's all said and donw

Kategori: En vardag

Har inte skrivit på ett tag (känns det som?). Har inte haft tid eller ork. Lust? Jodå. Men inte tiden. Visst, nu är det lov med han ändå fullt upp. GAHR hur får man tiden att räcka till? Men gör ju iallfall något vettigt av det :) (Trotts diverse skador). Snart är det jul med, men det känns inte som det. Har inte haft tid att längta efter julafton eller tänka på det. Men det är ju bara 4 dagar kvar :) Eller ja, tre om man ska räkna korrekt. Det enda julpyntet som kommer pryda mitt rum är ljusstaken som stått i fönstret den senaste månaden. Orkar inte fixa och dona då det ändå ser ut som ww2 i rummet! Och tyvärr kan jag inte gör något åt saken då alla arbetskläder, verktyg och innebandyprylar ligger överallt. PLUS massor av julklappar på det! Men det får vara så, bara jag som kommer vara här inne ändå ;)

Har väl inte så mycket att skriva just nu. Mer än att jag fick G i Naturkunskap :) Helt otroligt. Fick ½p över godkäntgränsen på sista provet. Helt överlycklig :D nu behöver jag inte skämmas när jag ska visa mina gymnasiebetyg för firmor jag söker till! ^^ Inte för det egentligen är så mycket att skämmas för, men jag är rätt noga med betygen. Visst, ville skita i naturen totalt, men försökte och lyckades :) GLAAD!

GOD JUL, om jag inte sitter så mycket mer :)

Kommentarer

  • Moster m Alle & doggarna säger:

    Och snart kommer vi...

    2008-12-22 | 22:19:58

Kommentera inlägget här: