thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Time of all times

Kategori: En vardag

Jag förstår inget av det jag borde plugga på till provet på tisdag. Men det är ju inget nytt att jag inte förstår sakerna till naturkunskapen! Känner för att skita i det, men det kommer jag inte. Lika bra att försöka få in något och åtminstonde skriva provet. Då har man ju försökt iallafall :) Sen är naturen sluut :D äntligen!

Skulle ha åkt till K-J idag, men vart hängig hela dagen så blev kvar i stan tyvärr :/ Får hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan åka då istället :) Var länge sen man träffade honom, vill ju hellst träffa honom innan han åker hem igen ;o Iof kommer muppen tillbaka i januari igen, men ändå. Måste ju få födelsedagspresenten och julklappen innan ;)

Så är det avslutning på innebandyn på måndag. Jag och Rambo tänkte fixa lite fika och prata lite den gången :) Se om det blir lite träning först, eller om vi kanske bara kör lite lekmatch som slut. Tråkigt med uppehåll, det är det alltid. Men sånt man får ta helt enkelt. Det är ju trottsallt bara 2-3v vi pratar om.

Snart jullov :D Se om vi hinner tapetsera Zick-zack innan slutet, vilket jag knappast tror. Men man kan ju hoppas att vi hinner börja lite :) Det är ju smidigare när vi får använda tapetmaskinen då. Slippa rulla alla jävla våder, det tar så lång tid med det + svälltid. Och mentorn har lovat att vi slipper städa och skura massor. Kanske bara sopa ;D

Haha ser på Beck. Gunnvald Larssons klockrena kommentar precis:
"Du är både ful och dum i huvet" :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: