thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ägg & Noskapin

Kategori: En vardag

Precis efter jag avslutat det förra inlägget så sa våran mentor det skummaste till oss:
"Min far var ALDRIG sen till jobbet, och om jag sedan var det så fick jag mig en redig smäll.. Men vi har ju sådanadär måndagssjuka personer i klassen som har det lite svårt att ta sig ur sängen. Och jag förstår dem! Jag menar.. Tänk er att ni är ägg och får pilar i er. Då blir man ju sådär dåsig och hängig och orkar inget..."

Trodde jag var den enda som reagerade eftersom jag var den enda som försökte begärska mitt skratt genom att knipa med läpparna och försöka hålla skrattårarna innom mig. ^^

Köpte ny mascara idag, men absoluta favorit! Fick även med en tidning "Sofis mode". Stod lite kul i den :) trodde jag faktist inte när jag såg den på reklamen.
Men iallafall, BÄSTA mascaran:



nu är det Cityakuten, så hörs sen :)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Tyckte också sofie´s mode var rätt bra, trodde heller inte det. Har aldrig testat mascarn, kanske ska ta och göra det.

    2008-02-04 | 21:30:15
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: