thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ännu en söndag.

Kategori: En vardag

Då var det söndag igen då. SEGT. Och lovet är desvärre slut. Tyvärr.
Gud så irriterad jag blev igårkväll. Jag förstår inte. Jag anser att Patrik Isakssons låt var bra mycket bättre en de flesta som gick vidare. Den enda jag tycker var bra som gick vidare var väl BWO. Den låten lät visserligen som alla andra deras låtar men den var ju helt OK. Jag ska inte nämna vilken låt jag minst gillade (vilket de flesta nog kan gissa..) Men jag anser att patrik hade både melodi och text som passade in (+ att man hörde vad han sjöng..) Men nu är det ju inte så mycket att göra åt saken. Vet ju att svenska folket har konstiga sätt att se saker.. och även svårt att inse vad de röstar på ;) Menar.. Christer sjögren & Amy Diamond? (från första omgången).
That speaks for it seleves..

Nu ska jag inte låta mig tyckas ned av det längre, ska ta och fixa hem Patriks låt och njuta som fan :) Ska nog även fixa BWOs låt. De'nice.

Orkar inte att det är skola imorgon. Let it be ;P

image131image132


----

Kommentarer


Kommentera inlägget här: