thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Frukost är egentligen inte riktigt min grej

Kategori: En vardag

Jaow då vaknade man vid halv tio då. Försökte verkligen sova mer men ögonen pallade inte att vara stängda, så har kollat på tv fram till nu. Ska ta och käka lite fastän jag ogillar frukost. Har nog alltid gjort det, eftersom jag verkligen INTE är någon morgon människa. Men måste man så måste man..
Vad säger ni andra, är ni morgon eller kvällsmänniskor?

Städade faktist igår och pluggade. Så nu är samhällen nästan klar. Förstod inte riktigt frågorna, men chansar på att det är rätt det jag skrivit.
Så på lördag blir det IFK :D (förhoppningsvis om det inte regnar!)


---

Kommentarer

  • Cila säger:

    Frukost är faktiskt det enda jag tycker om, all annan typ middag eller lunch tvingar man bara i sig ;)

    2008-02-20 | 11:32:35
  • jocke säger:

    jasså vem ska du på ifk med älskling;)?

    2008-02-20 | 11:56:13
  • becca säger:

    Svar till Cila:
    Tja.. jag äter hellst middag.. och då ska det vara KÖTT :D tihi ^^

    Svar till jocke:
    Dig kanske? :P Hoppas det är bra väder :D

    2008-02-20 | 12:28:01
    Bloggadress: http://thuna.blogg,se

Kommentera inlägget här: