thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Go on

Kategori: En vardag

Känns som jag har en stor klump i halsen. Lipar inte till filmer, men just nu känns det som jag skulle kunna det. Gjorde ett test förut, såg på ett klipp från Titanic när dom ligger i vattnet & det där. Fick tårar i ögonen, men det rann inte. Snacka om att jag blir känslostörd när jag har pms. Jäklas alltså. Det är inge bra ><
Jag menar .....Titanic..? Lipar inte av den, så varför blir jag känslosam?
i'm starting to lose it, weard ;P

Ser fortfarande på "i wanna be the goy". Det är rätt kul faktist, fortfarande trotts att det är tjatigt. Men han dör så mycket, och lovade att sluta svära.. men det går inte så bra för honom :D
jag skulle nog vara tioggr värre. Jag svär bara jag dör två gånger på brothers in arms. Tålamod - noll.
Som idag på idrotten. Vi körde fördjupning i badminton (vilket jag råsuger i). GIVETVIS skulle vi bevisa vad vi kan.. I JUST DET. Där kom det gaaaanska många svordomar var femte sekund ungefär!
JAG HATAR BADMINTON!


------

Kommentarer


Kommentera inlägget här: