thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Godafton så att säga

Kategori: En vardag

Varit en ok dag. Först på riktigt utuselt humör då allt gick åt skogen. Men det lättade när man väl kom till skolan. Jag, mummel och två grabbar i klassen fick ett specialarbete borta vid hamnen :) Ansvar is the shit!
Måste erkänna att ens självförtroende steg en bit när Patrik (måleriläraren vi åkte med) sa att de litade på oss ang arbetet eftersom de vet att vi faktist gör något. Kändes bra ^^

image125 image126
På första bilden så målade jag fönstret längst till vänster ^^
Andra bilden visade jag bara vad klubbhuset hette :P "Veteranbilsklubb"


Aja, senare åkte jag till pojken och myste gärnet. Han har fått en digitalkamera av sina farföräldrar, så det blev en hel del fotografering skulle man kunna säga ;)
image127
Bjuder på denna.. fast jag ser konstig ut ;P



----

Kommentarer


Kommentera inlägget här: