thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hackat som malet, som mor säger

Kategori: En vardag

Har nu lagt upp bilder från kusinens 20års fest / förlovningsfest. :) Men det tror jag inte är så intressant så lägger bara upp bild på hur jag såg ut den kvällen. Tröj. klän... öh.. tröjan eller vad det nu är tillhör min syster. Resten är mina saker. :)

image130

Tröjsaken: Ginatricot (systers)
Jeans: Veromoda
Halsband: Det jag fick av älsklingen
(Hade även en tröja över allt, en vit från Toxic.)


Jao, det var det. Har inte bloggat så mycket pga inte varit hemma. Sovit mycket hos pojken :) Myspys, speciellt när det var "våran dag" igår!  Fast, det brukar ju vara mysigt annars med ;P
Påtal om honom, det blir nog IFK på lördag, det skulle vara fint väder! :D SWEET.

Fick ett roligt besked här om dagen. Moster KANSKE kommer upp till påsk :D (YEY!). Hoppas iallafall hon gör det, det var ju länge sedan. Så får hon faktist jättegärna ta med alle också, men han kanske jobbar/pluggar :(  men man kan ju alltid hoppas på det bästa. ^^ Önska gör jag inte längre, känns dumt när farmor säger "skit i den ena handen och önska i den andra handen så får du se vad som väger mest" :P

Nu ska jag ner och hämta popcorn! :D goooott.


----

Kommentarer


Kommentera inlägget här: