thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

hitta lite!

Kategori: En vardag

Letade lite förut på google, fann inget. Men så letade jag på tradera.. och trofasen att det fanns där! Dock inte i min hårfärg för tillfället.. men man kanske kan skriva till personen och höra när hon gör dem nästa gång i den färgen :) Hon gjorde dem nämligen helt själv. De är coolt! Mamma gick in på google och sökte på hur man gör dreads med virkning och sånt, så nu kanske man får hemmagjorda ;) Inte samma sak, men whattahell, ska ju bara ha dem i en toffs iallafall :)

Stackars pappa. Han har skadat ryggen :( och på det är han envis som en GET. Fast, vi har ju kommit fram till att han är en åsna.. men.. det hör inte hit! Så nu SKA han vila, vare sig han vill eller ej! Det bestämmer JAG ^^
krya på sig, pappas rygg<3

Imorgon är det alla stjärnas dag. Jag anser att det är en högt onödig dag.. men det gör inte andra. Men ska iallafall åka till min älskling imorgon (precis som att det vore en helt normal dag) och mysa! ^^
Vad ska ni göra imorgon?

---

Kommentarer


Kommentera inlägget här: