thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

In a cold december

Kategori: En vardag

Blev inge större förändring vad det gället frisyren. Men det är så otroligt skönt nu när de slitna topparna är borta :D SKÖNT! Och killen som klippte var skitduktig! :o HårGänget heter salongen. Familjeföretag, alla friörer är syskon ;) Men gud så duktiga dom var! Så nu har jag hittat min nya frisör ^^.   Så blev det lite stan med mamma också. Hittade en tröja som jag förälskade mig i på NewYorker :D Den var på Sale så det kostade 99kr, men så märkte vi att pluppen på dragkedjans lås var borta så det gick ner till 79kr ;) Vilket kap! Inte direkt.. sån som alla tror kanske, men det är "min stil" som alla skulle beskriva den :P

image137 image138



Nu måste jag skriva en komihåg lapp åt mig själv:
Byggrådsmöte Fredag kl 10.00. Lärarrummet i hallen!


----

Kommentarer


Kommentera inlägget här: