thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag hatar denna eftermiddag

Kategori: En vardag

Vanlig måleri imorse, sedan "kärleksdagen". Film om "första gången" och sedan gruppövningar. 2 av 4 var OK, sedan dog vi nästan. SEGT! Men sedan har det ju varit sol hela dagen så har, trotts eftermiddagen, varit på bra humör! :D Sol sol sool!  Har sovmorgon imorgon, skönt. Dock måste jag plugga nu ikväll.. men det får jag stå ut med. Har diskutionsfrågor jag ska kunna. BLÄ!
Men dagens bästa: Sol och lizetts löfte ;)

Kanske håller på att få praktikplats :D Pappa har hört av sig till två av de tre musketörerna (som jag now a days kallar dem). Felix & Benka. De hade kontakter som de skulle snacka med. Hoppas de tar emot! Hoppashoppashoppas. Företagen gillar ju när man söker själv och inte genom skolan. Man är seriös då. Hoppas jag iaf att dom tänker ^^ Men iallafall.. De är innom stan, så det passar perfekt :D
*Hoppas*


Gu, jag blir så irriterad.. Letar överallt på nätet, men jag hittar inget! Vet inte vart jag ska söka eller vart jag ska gå in på, för alla butiker jag får i tips så finns inte det jag är ute efter. Så nu ber jag er läsare:
Letar som en tok efter dreads-löshår (syntet eller nått) som man sätter fast i toffsar. Jag blir arg varje gång jag försöker leta för jag hittar det ingenstans! Är jäkligt tacksam för alla tips & all hjälp! :)
Vill inte göra egna dreads då jag ändå är rädd för att klippa håret som det är ;P
Ja just det, det ska inte vara i någon annorlunda färg. De ska vara i chokladbrun färg :)
TACK!



image124
bild; google

---

Kommentarer


Kommentera inlägget här: