thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mätt och belåten

Kategori: En vardag

Ja just det, var och köpte godis igår. 30kr gick det på, men det var det värt. Samma affär som fick ett rikrigt urusel rånarförsök dagen innan! Jesus, hur dum får man bli? :)
Men hur som haver, det är rätt riskabelt att ta med sig lösviktsgodis hem till min familj. Vi har ena riktiga godisgrisar här hemma kan jag lova ;) Bortsätt från mig själv för tillfället så är det tre till som smyger ner näven i påsen. Men det tog tid innan mamma och syster såg påsen när jag kom hem förut:
-Jag kommer innanför dörren och utbrister när våran hund sniffar sönder min väska-;
Jag: Jasså du, det lucktar visst godis där vaa?
-Så ställer jag påsen på bordet och går för att slänga smuttstvätt-
Jag: Köpte godis här om dagen..
-När jag lämnat allt jag haft i väskan på rätt ställe hör man mamma-:
- NEJMEN!!! Här är det ju GODIS!

Och nu sitter min syster och smaskar :) Gottit värre, ska nog själv ta något ur påsen ^^
Pappa har inte rktigt kommit dit än, men känner på mig att han närmar sig den snart ;)

Over'n'out!

----

Kommentarer


Kommentera inlägget här: