thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Myshelg, Kinamat och sönderhostad hals

Kategori: En vardag

Ja men hejsan alla!
har varit hos min älskling hela helgen så har inte skrivit något. Men nu ni. Var och käkade på kinaresturang med familjen + mormor & hennes karl. Gottigt :) Men hela helgen har varit mysig i stort sätt. Laga mat & såna saker med sin lillsnutt :D Dock har jag hostat princip hela tiden i helgen. Hostade sönder halsen för en stund sen, kände rivsår och smak av järn (slemmet ;P).
Är förövrigt frisk, ska se om vi har någon hostmedicin som kanske kan hjälpa mot detta ständiga hostande. Tycker jag hörde mamma prata någon om det i fredags :)


Jag ska faktist vara ärlig. Jag klär mig inte efter hur andra ser ut. Jag har olika stilar skulle man kunna säga. Dock är detta vad jag kallar "mitt orginal". Såhär jag gillar det, såhär jag vill ha det ;)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Det är bra, man ska klä sig efter det man själv gillar.

    2008-02-03 | 17:53:18
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: