thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Någe nytt för en gångs skull

Kategori: En vardag

Nu är det så att jag hittat lite sommarskor jag skulle vilja ha. Mina tofflor är utnötta och ballerinaskorna jag har nu har jag näst intill gått sönder. Dags för nya ;)


image136


Pumps i skinnimitation. Foder och innersula i mockaimitation. Klackhöjd: 2 cm.
Affär: Skopunkten
Kostar: 249kr
(Dock hade dom varit min grej om det inte vore en klack på dem :))

Ballerinasko. Både foder och sula i syntet.
Affär: Din Sko
Kostnad: 149kr

Textile shoe. Ovandelen är i textil, Sulan är i syntet och Fodret är i textil.
Affär: Din Sko
kostnad: 199kr

Textile shoe, även den i samma material på samma ställen på ovan.
Affär: Din Sko
Kostnad: 199kr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: