thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Pluggandet

Kategori: En vardag

Har pluggat nu. Eller ja, har en del kvar, men är klar med det mesta. Tog en pause förut (som blev ganska lång..) så kanske ska sätta igång igen medans jag ändå har tid. Ork ska jag inte skriva, för det är fasen tveksamt om jag har. Dum som jag var hade jag ställt klockan på 7.15.. när jag började 10.00? Varför? :s Snacka om att jag är trög om kvällarna! Ikväll ska jag åtminstonde se till att det får bli mer sovande. 8.30 får det bli, orkar inte stressa ^^

Hv spelar ikväll, hoppas dom vinner.. igen ;) Dom leder ju serien.. med ganska mycket *host*. Well well. De spelar mot MoDo, de kan vara lite kniviga då de nu ligger på andra plats. Men en förlust kanske inte är världens undergång direkt :P Men.. vinster är alltid kul :D

Snacka om att jag absolut inte har något intressant att skriva ikväll. Mer än att jag fått in min förbannade Layout nu ;) Den kanske är lite B, men orkade inte fixa världens flashiga. Den duger gott för mig :)
Cheeeese.

JO! läste klart Studio sex igårkväll. jag HATAR att läsa, avskyr det men den boken var grymt bra! Dock var slutet lite oväntat och dramatiskt.. konstigt.. Men annars var den bra :) Den kan jag lugnt rekomendera! Så nu ska jag bara komma ihåg att ta med den till älsklingen imorgon :P Inte min bok ju.. och det är påtiden att den kommer tillbaka till rätt.. iaf rätt släckt ;) Men för en gångs skull är det en bok jag inte suckar av att läsa eller får huvudvärk av :P Så, Liza Marklund kan skriva hon :D


image140

Kommentarer


Kommentera inlägget här: