thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

So many words for the broken heart

Kategori: En vardag

Ja, egentligen. Vad säger man till någon med ett krossat hjärta? Man säger att allt kommer bli bra, att den personen helt enkelt inte var "den rätta". Men jag har tänkt på det rätt hårt. Det gör rätt ont att höra just såna meningar. "Han var nog inte den rätta", "det finns fler killar".. "killar är som bussar..".
Det gör fan ont att höra sina vänner säga så om någon som dom pratat så väl om under den lyckliga tiden.

Tack och lov för att mitt hjärta är helt<3
Min älskade Joakim, du gör mig hel älskling :) Jag vill inte höra de meningarna någonsin när ditt namn ekar i mitt huvud. Jag älskar dig så enormt jä'la mycket<3
Snart 11 månader älskling. Tiden går fort när man mår bra, när man har kul!

I will love you more than that
I won't say the words
Then take them back
Don't give loneliness a chance
Baby listen to me when I say
I will love you more than that

Kommentarer

  • eemilie säger:

    fin dikt, hoppas du haft en bra dag! kraam

    2008-02-03 | 22:18:40
    Bloggadress: http://eemilies.blogg.se

Kommentera inlägget här: