thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sportlov, och ingen snö!

Kategori: En vardag

Sol sol solm det kan nog inte bli så mycket bättre. Jo, om plusgraderna ökar förstårs. Då ni blir jag en lycklig becca! ^^ Har vare me pojken sedan söndags, myspys. Är förövrigt 11 månader imorgon :)

Det finns tillfällen man bara vill sudda ut ur sin skalle, känslor man vill begrava långt ner under jorden och minnen man vill radera. Ungefär så känner jag varje dag. Sudda ut mig, gräv ner mig långt och radera mig sedan..

Har fortfarande ingen praktikplats, men det är ju trotts allt mer än en månad kvar tills vi ska ut, så det är ingen brådska. Kusinens man känner visst en lakerare, dock är han billakerare men anyway :) Fast.. Jag måste dock praktisera som målare/tapetserare och inget annat. Se vad skolan hittar på för kul åt oss.. Det vill säga om man får en plats förstårs! :)



---

Kommentarer


Kommentera inlägget här: