thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Till havs

Kategori: En vardag

Gud, detta har varit en seg dag. Trodde att jag skulle somna hela tiden. Tisdagar är inte min dag helt enkelt. Körde lite handboll på idrotten och sedan ner i gymmet. Sprang och cyklade rätt länge. Kommer ha träningsvärk (förhoppningsvis för då känns det att jag gjort något) imorgon. Skiter i hur ont jag har i mina knän :)
Måste göra så, måste bita ihop och fortsätta fast det säger nej. Även om jag får mjölksyra. MÅSTE TRÄNA. Gah, älskar det. Det är underbart. Längtar tills det blir lite mer till plusgrader och sol så blir det att jogga :)

Sitter med en handduk runt skallen nu, ska strax föna det. Mamma har köpt ny hårspray och ny mousse som ska vara extra volym och extra stark :D De köpte även en ny fön, så nu ska det exprimenteras ;) Dock orkar jag inte det egentligen, men måste bara för att utmana. Ska till frisören imorgon :D JIPPI! Ska bli så skönt att slippa de slitna topparna jag har och äntligen se lite finare ut i håret :P Det är så tråkigt nu.

Ska sätta mig och plugga imorgon och på torsdag med, så jag får svenskan helt klar. Har bara ett projekt kvar att göra, och förhoppningsvis går det rätt fort. Vet redan de mesta utantill och så + att vi är två som gör det. Så ska jag ju läsa klart bokfan och göra bokrecensioner också. Lär nog bara för G i SvenskaB, men aja.. får väl duga då. Kan ju inte göra mer än det man hinner med :P

Har förövrigt gjort en layout till bloggen nu :) dock gjorde jag den bara sådär, men den blev rätt ok ändå. Funderar på att få den inlagd (om matilda har tid). Orkar inte pilla på den allt för mycket, kommer bara kladda ner den. Den får duga sålänge så att säga ;) .. Men så ska den ju bara in, som sagt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: