thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

What's going on?

Kategori: En vardag

Älsklingen fick ett bälte av mig och två "snusktärningar".. eller vad jag nu kallade dem. Sådär man ska pussa på ställen & sånt. Han ville ha dem, så då fick han dem med ;)
Käkade tårta hos hans pappa och sedan hemma här. Mamma hade gjort en stor en ^^

Ska åka te kusinens fest om en timme ungefär. Fick låna en tröja av syster som hon tyckte jag skulle ha på mig. Jag har inga "roliga kläder" som det sägs. Har mest bara kläder som är för stora.. och t-shirts. Sån tur man har syster som kan hjälpa en med sådant ^^ (Och som har samma storlek detsutom!)
Ska ta kort på det senare, orkar inte nu :P

På onsdag är det 11 månader med älsklingen! Skriver det redan nu, vet nämligen inte om jag kommer sitta vid datorn nästa vecka då det är LOV och grejer. Solen var uppe ett tag förut, men gick ner nu. Men hoppas den kommer vara uppe hela lovet sen :D Vill inte att det ska bli som nestor sa.. SNÖ! Blä, ush och fy!

image128
Här får ni sol från mig iaf ^^





-----

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Svar: Nej, robbie är inte helt fel ;)
    Ser du på melodifestivalen ikväll`? Vad tycker du om startfältet?

    2008-02-16 | 15:50:09
    Bloggadress: http://onemoretry.blogg.se
  • eemilie säger:

    Hoppas du haft en bra dag! puss puss

    2008-02-16 | 19:31:26
    Bloggadress: http://eemilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: