thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

+ 1vecka

Kategori: En vardag

Är helt slut. Men axlarna är bättre iallafall :) Kom överrens med chefen om att jobba en vecka till. Dom var lite underbemannade och hade en hel del jobb. Så nu blir det ännu en veckas jobb. Men men, de blir ju lite mer grisar i säcken, så att säga! + att jag får in fler timmar på det :)
Ska till bästoniklas nästa helg, däruppe i Västerås. Kommer nog bli kul :) Den här helgen ska jag firas på söndag. Och eftersom jag skulle varit ledig nästa vecka egentligen så skulle ja gått på stan med mina presentkort. Men skjuter lite på det till :) Har rätt mycket att göra nästa vecka. Lackar en stor filmsal! .. och lacken kommer inte förrän måndag. Lite segt. Men så är det. :)

Har inte skrivit så mycket pga trötthet. Det enda jag orkat göra vid datorn är att se på dexter. (som råkar vara det bästa programmet på läääänge!)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    jo, hon fick låna min klänning, hon tyckte dne var så fin :P och jag använder den aldrig så :P



    se gossip girl. så jävla snygga killar och tom du kommer att gilla den serien! så bra och verklig i början, och så jävla spännande i slutet. jag ville döda människor för att jag inte klarade av att vänta en vecka till ;)

    2008-07-02 | 21:45:48
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: