thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ärr I lond!

Kategori: En vardag

Men tjena. Nu var det ett tag sedan jag skrev märker jag. Är som sagt i lund nu, varit här sedan i fredags. Har redan sprättat pengar på kläder. Men det kändes bra eftersom det är saker som jag behöver. Vi var i Malmö med moster igår (pengarsprättande) och idag blev det Bakken och danmark med hela rasket :) har fått massor av kort då syster tror hon är paparazi ;) haha, ja ja men det är alltid kul med kort :)
Imorgon ska jag upp med tuppen (?) och följa med moster när hon ska på intervju runt 10 i malmö. Ska träffa sebbe (igen) och handla lite mer ;) Muaha, nog för att det egentligen är skittråkigt men saker och ting blir vad man gör dom till.. eller nått. Måste ju passa på medans jag är här nere och det finns mer än hemma i nkpg :) BILLIGT MED!

Men hursomhavetr, nu ser folk att jag inte har dött utan bara njuter av att det är fint väder och att man försöker förstå de vilseledna skåningarna ^^ (dock är det jag som sticker ut... men iallafall ;D). Vi hörs nog under veckan, annars när jag kommer hem :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: