thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hearts all over the world tonight

Kategori: En vardag

Ja hellow :)
Var på stan idag en sväng.. igen. Köpte 2l jordgubbar och två sommarlinnen. Rätt nöjd själv :D Menar, två linnen för 110kr? Tycker jag är ett lagom pris då de annars kostar 149 STYCK! Så ja, ekonomisk - JA! ^^
Har fått en ny säng.. igen. Får se om den här är bra :) Hoppas det. Kanske inte lika stor, men iaf en 120! Så har kånkat massor idag, men det lönade sig iallafall. Dock fick jag inte lägga sängen till rätta själv, nej nej. Kära mor SKULLE ju hjälpa till, precis som hon alltid gjort och gör. ;D Men det var iof bara bra, eftersom det konstigt nog alltid ser ut som andra världskriget här inne annars! :)

och eftersom folk gillar bilder på kläder så visar jag mig & en på min syster från igår :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: