thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

När ögonenlocken skriker "släpp mig"

Kategori: En vardag

Känner mig fortfarande rätt seg. Funderar på att vila någon stund sen. Vore inte helt fel :) Ska även ta mig ner till affären (se om man kan flörta till sig sällskap av mina käääära syster som jag vet läser det här) så man slipper gå själv. Ska köpa lite zero tänkte jag :) Orkar inte ta mig ner till stan för att köpa godis, fastän det inte skulle sitta helt fel. Wuu.

Jag längtar mig tokig till den 25. Först pengarna, men mest LUND! Jag är inte ensam om att längta, har minsan hört resten prata mycket om det med ;) Stör mig lite på att alla frågar " Lund? Varför ska du ens dit?" & "vad ska du dit & göra?!". För det första så angår det egentligen inte er som ställer en sån dum fråga, och för det andra för er som ser det som en kul grej så: JA, komma härifrån ett tag är alltid kul :) Träffa  Sebbe & Tom, som jag förövrigt snackat med sedan sexan-sjuan. Världsbäst kan jag ju lova :) Ska ta kort, massor av kort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: