thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nu har dom varit här!

Kategori: En vardag

Tänkte komma upp i rummet och värma mig lite. Var kallt därute på altanen ;/ Satans väder!
Men tänker skriva allt jag fått ^^

Av moster & morbror (ja, nu kallar jag det så alle :P) - Presentkort på H&M, 250:-
Av bror  - Presentkort på JC, 300:-
Av faster + familj & farmor - Presentkort på Newyorker, 100:- / + 100:- kontant
Av faster+familj & kusin+familj - 200:- kontant
Av mamma, pappa & syster: Brädan, stor låda med gott
Av mormor: 250:- kontant (till truckarna)
Av madde: tre-i-ett- sexspel (vad nu det var för en pik? ;P)
av maddes föräldrar: 100:- kontant :) (+ en sak till jag inte tänker skriva!)

Kommentarer

  • Cila säger:

    Du glömde att skriva minneskort från mig ^^

    2008-07-06 | 18:06:04
    Bloggadress: http://bloggis.se/Vinyl

Kommentera inlägget här: